Hjemme fra en herlig hyttetur

Heisann folkens !

Jeg er nå hjemme fra en herlig hyttetur, jeg har virkelig kost meg, jeg hadde med meg pc'en,
men siden blogg.no nektet meg å laste opp innlegget jeg skrev ble det desverre ingen oppdatering ..
Jeg prøvde serrisøt å få publisert det fra klokka 21.00 - 23.30, lørdqg kveld !! Men som de fleste sikkert også
hadde gjort, så ga jeg opp etter 2 og en halv time ! Jeg hadde til og med en liten video på lager,
men den skal dere få se litt lengre ned, jeg lager jo ikke videoblogger til ingen nytte!
Jeg har somsagt hatt det kjempe bra, så jeg tenkte jeg skul skrive litt om hva jeg har gjort hver dag.

Fredag: Bilturen til hytta endte med verdens beste bamse på fanget imens Taylor Swift plata gikk & gikk.
Det beste med fredag var vell den lille scooter-turen opp lia til hytta, åh så gøy det var, det var dødsens lenge siden
jeg hadde kjørt scooter, så det var gøy! Når vi kom opp var det vell ca. -6 grader inne i hytta, men slapp av
vi "leid" ingen nød, etter noen timer satt familyen trøkt oppi sofaen med øya klistra til OL - skjermen i t-skjorter
mens verandadøra sto på vidgap, som alltids ..
Lørdag: Vi sto opp, jeg like morragretten som alltid, og ble til og med truet med et glass iskaldt vann!
Så var det ut og ake, mens pappa & kate måkte hytta-taket, noe jeg ble utrolig glad for, for da kunne vi hoppe fra
taket. Alltid like gøy vet dere. Ette noen timer ute, var det inn, så ble det til en runde ludo og litt monopol,
tradisjon med de to spillene på hytta skjønner dere ..Så var det vel OL resten av kvelden !
Søndag: På søndag ble det en laaang frokost, som derretter ble fulgt med monopol, før alle untatt stesøstra mi
dro på en liten skitur. Etter det var det middag og litt senere på kvelden tok pappa med oss barna på en liten scootertur opp på fjellet for å kjøre litt løyper ogsånt. Så når vi kom hjem igjen, ble det OL.
Mandag: Etter frokosten dro jeg og pappa ut på en to en halv times lang skitur. Fint vær og null vind.
Kjempe fin skitur altså. Når vi kom hjem starta jeg, håkon, stesøstra mi og pappa på en ordentlig runde monopol,
det vil si, vi spilte helt til det var en vinner igjen liksom .. gjett hvem som vant ikke meg ! haha, pappa vant, sjokk eller? Man kan si jeg var rimelig furten fordi jeg måtte takke meg med en andre plass, stolt uansett jeg da (a).
Så ble det som vanlig, kanskje litt kjedelig å høre det nok en gang men.. OL rest og the night! Men ikke nok med det. Det var lag sprint på damene og herrene, damene fikk 5 plass, greit nok. Men det beste var at Northug og "Pølsa" (Pettersen) tok gull i lagsprinten, herregud, man kan si det var jubel i stua hos oss da ! Så var det å hoppe i loppekassa..
Tirsdag: Vi spiste nok en laaaang frokost før jeg, stesøtra mi og Håkon spilte monopol til vi skulle hjem. Vi akte ned til bilen før vi satt oss i bilen og kjørte hjem, film ble det også på veien, ikke det at det var det lureste for meg
da .. ettersom jeg alltid blir spysjuk av å se på film i biler, men som dere ser, så lever jeg !
HYTTA VAR HERRRLIG

Verdens beste vinterferie hittil i hvertfall ! Men mer skal det bli, i morgen kommer først THEAMIN til meg, så skal mamma kjøre oss ned til henne seinere på dagen, så skal jeg som dere sikkert har skjønt, overnatte hos henne.
Og på Torsdag skal jeg på kino med jentene; thea, christina, anette, cecilie, diana & linda gleder meg skikkelig♥.
På fredag reiser jeg på hytta med mamma, håkon og birkmin, blir megakoselig, vi skal også denne helgen stå på slalom, eller det menes i denne sammenhengen med snowboard i love it ..

Jeg kom forresten også på første plass på VILDESØTA sin toppliste, tusentakk!
Også er det en ting til jeg ikke har skrevet på bloggen før nå utrolig nok. Jeg reiser to uker til Kypros - 29.april,
herregud som jeg gleder meg, kommer nok til å bli utrolig deilig!
Og som de fleste sikkert har sett så har jeg nok en gang fått nytt design på bloggen, denne gangen er det søte
thea som har ordnet det til meg, tusen takk!

Men nå skal ikke jeg strekke det lenger enn nødvendig her, så nå skal dere få se videoen;

fin sang eller ? hahaha xp