Hjemme fra en herlig hyttetur

Heisann folkens !

Jeg er n hjemme fra en herlig hyttetur, jeg har virkelig kost meg, jeg hadde med meg pc'en,
men siden blogg.no nektet meg laste opp innlegget jeg skrev ble det desverre ingen oppdatering ..
Jeg prvde serrist f publisert detfra klokka 21.00 - 23.30, lrdqg kveld !! Men som de fleste sikkert ogs
hadde gjort, s ga jeg opp etter 2 og en halv time ! Jeg hadde til og med en liten video p lager,
men den skal dere f se litt lengre ned, jeg lager jo ikke videoblogger til ingen nytte!
Jeg har somsagt hatt det kjempe bra, s jeg tenkte jeg skul skrive litt om hva jeg har gjort hver dag.

Fredag: Bilturen til hytta endte med verdens beste bamse p fanget imens Taylor Swift plata gikk & gikk.
Det beste med fredag var vell den lille scooter-turen opp lia til hytta, h s gy det var, det var ddsens lenge siden
jeg hadde kjrt scooter, s det var gy! Nr vi kom opp var det vell ca. -6 grader inne i hytta, men slapp av
vi "leid" ingen nd, etter noen timer satt familyen trkt oppi sofaen med ya klistra til OL - skjermen i t-skjorter
mens verandadra sto p vidgap, som alltids ..
Lrdag: Vi sto opp, jeg like morragretten som alltid, og ble til og med truet med et glass iskaldt vann!
S var det ut og ake, mens pappa & kate mkte hytta-taket, noe jeg ble utrolig glad for, for da kunne vi hoppe fra
taket. Alltid like gy vet dere. Ette noen timer ute, var det inn, s ble det til en runde ludo og litt monopol,
tradisjon med de to spillene p hytta skjnner dere ..S var det vel OL resten av kvelden !
Sndag: P sndag ble det en laaang frokost, som derretter ble fulgt med monopol, fr alle untatt stesstra mi
dro p en liten skitur. Etter det var det middag og litt senere p kvelden tok pappa med oss barna p en liten scootertur opp p fjellet for kjre litt lyper ogsnt. S nr vi kom hjem igjen, ble det OL.
Mandag: Etter frokosten dro jeg og pappa ut p en to en halv times lang skitur. Fint vr og null vind.
Kjempe fin skitur alts. Nr vi kom hjem starta jeg, hkon, stesstra mi og pappa p en ordentlig runde monopol,
det vil si, vi spilte helt til det var en vinner igjen liksom .. gjett hvem som vant ikke meg ! haha, pappa vant, sjokk eller? Man kan si jeg var rimelig furten fordi jeg mtte takke meg med en andre plass, stolt uansett jeg da (a).
S ble det som vanlig, kanskje litt kjedelig hre det nok en gang men.. OL rest og the night! Men ikke nok med det. Det var lag sprint p damene og herrene, damene fikk 5 plass, greit nok. Men det beste var at Northug og "Plsa" (Pettersen) tok gull i lagsprinten, herregud, man kan si det var jubel i stua hos oss da ! S var det hoppe i loppekassa..
Tirsdag: Vi spiste nok en laaaang frokost fr jeg, stestra mi og Hkon spilte monopol til vi skulle hjem. Vi akte ned til bilen fr vi satt oss i bilen og kjrte hjem, film ble detogs p veien, ikke det at det var det lureste for meg
da .. ettersom jeg alltid blir spysjuk av se p film i biler, men som dere ser, s lever jeg !
HYTTA VAR HERRRLIG

Verdens beste vinterferie hittil i hvertfall ! Men mer skal det bli, i morgen kommer frst THEAMIN til meg,s skal mamma kjre oss ned til henne seinere p dagen, s skal jeg som dere sikkert har skjnt, overnatte hos henne.
Og p Torsdag skal jeg p kino med jentene; thea, christina, anette, cecilie, diana & linda gleder meg skikkelig♥.
P fredag reiser jeg p hytta med mamma, hkon og birkmin, blir megakoselig, vi skal ogs denne helgen st p slalom, eller det menes i denne sammenhengen med snowboard i love it ..

Jeg kom forresten ogs p frste plass p VILDESTA sin toppliste, tusentakk!
Ogs er det en ting til jeg ikke harskrevet p bloggen fr n utrolig nok. Jeg reiser to uker til Kypros - 29.april,
herregud som jeg gleder meg, kommer nok til bli utrolig deilig!
Og som de fleste sikkert har sett s har jeg nok en gang ftt nytt design p bloggen, denne gangen er det ste
thea som har ordnet det til meg, tusen takk!

Men n skal ikke jeg strekke det lenger enn ndvendig her, s n skal dere f se videoen;

fin sang eller ? hahaha xp